Beade

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Responder
ebeade
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 02 Oct 2016, 17:11

Beade

Mensaje por ebeade »

Apelídome Beade
O apelido do meu pai ata onde sei provén da zona de Cesuras (A coruña) entre Ordes e Betanzos.
Este apelido non o atopei en noutra zona de España soamente en Galicia. Polo que sei, só hai entorno a 350 persoas apelidadas así, case todos na coruña (que os poucos que coñecín veñen sendo familia dun ou doutro grao de parentesco) e en Pontevedra son tamén case todos emparentados hai como vinte anos atopei unha familia en Ourense, pero viñan sendo orixinarios tamén da área de Cesuras e ainda que non cheguei a atopar unha conexión familiar.

Este apelido chama moito a atención pola sua rareza, imaxino que é un apelido Galego de pura cepa e non aparece nas bases de datos de aquí.

Añadir que fai anos que estou vivindo fora de galicia (perdón polo meu galego oxidado) e en canto alguén foráneo lee o meu apelido (mal dito, por certo porque son incapaces de pronuncialo ben) sempre me preguntan se son galega.... :lol:
fontangordo
Mozo
Mozo
Mensajes: 30
Registrado: 28 Jun 2016, 18:01
Ubicación: Teo, A Coruña

Re: Beade

Mensaje por fontangordo »

Non sei si o sabes pero en Vigo hay un barrio e parroquia que se chama Beade.

http://www.turismodevigo.org/es/vigo-barrios
ebeade
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 02 Oct 2016, 17:11

Re: Beade

Mensaje por ebeade »

Sí, moi certo. Eu tamén vivín en Vigo moitos anos (de feito meu pai vive aló agora), pero nunca me coincidu de ir alí a comer cereixas.
Avatar de Usuario
Dinuciña
Administrador
Administrador
Mensajes: 353
Registrado: 16 Sep 2007, 04:49
Ubicación: Rias Baixas
Contactar:

Re: Beade

Mensaje por Dinuciña »

Perdoa EBEADE, pero é un apelido dos moitos que inda temos sen preparar, poño os datos recollidos ata agora, podes consultalo aquí Beade.

Un saudo.
ebeade
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 02 Oct 2016, 17:11

Re: Beade

Mensaje por ebeade »

Fantástico, é moi interesante, entendo entón que o apelido Beade é galego 100% ¿non?
Responder