Pose-Posse

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Respostar
Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Pose-Posse

Mensaxe por Tito11 » 05 Out 2005, 12:28

Gustariame coñecer a xenealoxía de este apelido. Busco xentes apelidadas Posse no s. XVII nas comarcas de Val do Dubra e Barcala, e seriame moito máis doado facerlo sabendo o solar e o tronco principal de esta familia. Se alguen me pode dar información bibliografica sobre este linaxe axudariame moito. Moitas Gracias

Convidado

Mensaxe por Convidado » 14 Nov 2005, 19:07


Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensaxes: 19177
Rexistrado: 29 Set 2004, 09:00
Ubicación: Mos

Domingo Posse y Gonzalo Pose

Mensaxe por serba » 14 Dec 2005, 14:58

DOMINGO POSSE
De profesión, mareante -página 44 del libro "Notas viejas galicianas", de D. Pablo Pérez Constanti- (edición en un solo tomo, 1993)
[Del apartado "La Coruña a principios del siglo XVII"/Hospitales/Renta]
<<...Tiene mas los pedaços de viña que dejó Domingo Posse, mareante, vecino de la pescadería, y tres ducados de renta en cada un año de foro, que los paga el licenciado Mendez por una casa que dexó junto al fuerte de Santa Cruz.>>


GONZALO POSE
Vecino de Laxe -página 70 del libro Notas viejas galicianas, de D. Pablo Pérez Constanti-
[Del apartado "La industria pesquera en Galicia"/La industria pesquera en el siglo XVII]
<<... según nos informa un contrato de que dio fe Juan de Andrade, en la villa de Lage a 22 de setiembre de 1615... Gonzalo Pose vecino de dicha villa de Lage... El susodicho Pose, sería 'capitán' de la dha armación y por ello ha de llebar su salario como es costumbre y ansimismo ha de pagar su tercia parte de las ventajas a los arponeros y marineros que lo merecieren y ha de fornir el trigo y carne que ubiere menester al precio que comunmente valiere en la tierra...>>
Poblada soledad es hoy el mundo.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 16 Dec 2005, 12:17

Posse, ou despois Pose, é un apelido que resoa nas linaxes de moitas casas do occidente da provincia de A Coruña. No libro "As torres do Allo", relatan a xenealoxia de uns Posse de Leis e Andrade, orixinario da Baña.
Preguntome se o apelido Posse é de orixen toponímico, ou si o foi, porque quizais xa se teña perdido. E si fose así, teriase encontrado o solar antiguo dos Posse. ¿Existe ainda?

Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensaxes: 19177
Rexistrado: 29 Set 2004, 09:00
Ubicación: Mos

Juan Antonio Pose y Manuel Posse

Mensaxe por serba » 23 Dec 2005, 16:02

MANUEL POSSE

Canónigo fabriquero de Santiago, vivía en 1745.
-Página 463- (del capítulo: 'Homenaje a un delegado regio en 1745. Espléndidos agasajos a portadores de ofrendas reales')

JUAN ANTONIO POSE

Médico cirujano. Ejercía la profesión en 1710. Colaboraban con él el Dr. Arellano y Domingo Diéguez (en Santiago).

[Notas viejas galicianas, de D. Pablo Pérez Constanti. -Página 520- (del capítulo: 'Hambre y peste en 1709 y 1710. Un motín por la falta y carestía de granos')].
Poblada soledad es hoy el mundo.

Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensaxes: 19177
Rexistrado: 29 Set 2004, 09:00
Ubicación: Mos

POSSE(s)

Mensaxe por serba » 23 Dec 2005, 22:53

1/ D. Benito Méndez de Parga y Andrade:

- Hijo de: Juan Posse de Andrade, el Mozo.

- Nieto de: Juan Posse de Leys y Andrade, el Viejo.

2/ Otro Posse:
Juan Posse do Varro, Señor de la antiquísima Casa do Varro.

Todo lo anterior consta en el libro de D. José Pardiñas: "Breve compendio de los Varones Ilustres de Galicia", no anoté páginas porque es fácil la búsqueda por orden alfabético.
Buscar:
1/ -> Méndez de Parga y Andrade (D. Benito)
2/ -> Riobóo y Seixas (D. Fernando), en dicha biografía se incluye la información sobre Juan Posse do Varro.
Poblada soledad es hoy el mundo.

Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensaxes: 2237
Rexistrado: 05 Out 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Posse

Mensaxe por kruzul » 24 Dec 2005, 02:05

Ola:
Para a busca dunha casa solarenga de Tito para os Posse.
Luis Valero de Bernabé en "Simbolgía y diseño de la heráldica gentilicia galaica" p. 512 tiene dos referencias:
POSSE (Sada - A Coruña): De azur, un flanquis recortado de oro, resaltado de un laurel de sinople, perfilado de oro, terrasado de sinople, y acostado por dos guerreros, armados de plata y sosteniendo sendas espadas de lo mismo, y una torre de plata cargada de un menguante de azur. (Blasones y Linajes de Galicia, Tº IV, 237)
que serve tamén de referencia para buscar en Blasones e ver se di algo máis.
A outra referencia é de "Linajes Galicianos" onde trae máis información de intres. Na p. 73 - 74 no expedinte de "Montes y Ordóñez, D. Gerónimo [1785]"

- D. Gerónimo Montes y Ordóñez, n. Corcubión, oficial de la Tesorería Mayor de S. M. y de la Guerra. Fillo de:

- D. Tomás Montes y Ordóñez, n. en Santa Susana, Santiago, "Ministro Fiel de Descargas de las Reales Salinas del Reino de Galicia", c.c. Dª Manuela de Dios y Posse Bermúdez de Castro Varela y Miranda, filla de:

- D. Francisco de Dios y Castro e Dª María Salomé Posse Bermúdez, filla de D. José Posse Bermúdez de Castro e Dª María Alonso Santillana, "de la Casa solar de la Penela".

- D. Domingo de Dios y Dª Dominga Posse y Lois.

Nunha descrición das armas feita polo cronista Rey de Armas de Carlos III, D. Pascual de Rúa y Náveda entre outras cousas dise:
"[...] En el quinto quartel se hallan colocadas las del Ilustre apellido de Posse, y consisten en campo de plata un Pino verde entre cinco Lanzas: [...]"

Na p. 93 - 94
Dr. D. Luis Pose Varela [1810]
n. San Miguel, Santiago, del Gremio y Claustro de su Universidad, hijo de:

- D. Adrián José Pose, de San Tirso de Villanueva, Malpica, y de Dª Gabriela Cayetana Varela Pimentel, de Santiago.

- D. José Antonio Pose y Dª María Pardiñas y Moreira, vecinos de Malpica.

En el padrón de callehita Malpica, 1737, se incluyó entre los hidalgos a D. José Antonio Pose de Rioboo, vecino de San Tirso, Villanueva. (no especifica la relación de parentesco).

Na p. 280
Dr. D. Gregorio Posse de Soto [1735]
Bautizado 14-3-1961 Hospital Real Santiago.

- Dr. D. Juan Antonio Posse de Soto, de Sísamo, Carballo, ministro titular de la Inquisición, catedrático de Medicina, médico de dicho Real Hospital, c.c. Dª María Antonia Freire de Castro y Gesto, de San Miguel, Santiago.

- D. Juan Suárez Carballal de Soto, n. de Bayordo, San Pelayo de Coristanco, y Dª Catalina Posse, de Santo Tomé de Javiña, hija de:

- D. Lorenzo Amor, de la Casa y Torre de Nobi, en Santa María de Ardaña, c.c. Dª Dominga Posse, de la Casa de los Posse.

Canónigos de Santiago eran los doctores D. Pedro, D. José y D. Manuel Posse de Soto, hermanos del pretendiente, que contaba también entre sus deudos a otros miembros del Cabildo Compostelano [...] y D. Benito Méndez de Andrade, Inquisidor de Galicia, hermano de Nuño Posse de Andrade, regidor de Saniago.
El padre del pretendiente, que descendía de la Casa de los Posses sita en San Martín de Cances (casa incorporada a la de Altamira) [...]

(San Martín de Cances, Carballo (A Coruña). E xa apareceu unha casa, e o deixo.

Unha referencia máis por ser Pose de Soto e aparece outra casa, en "Pazos y moradas hidalgas de Deza" p. 134 sobre el Pazo de Donfreán
Don Pedro Montenegro y Mosquera, regidor de Santiago y Lugo c.c. Dª María Ignacia Pose de Soto, dueña de la Casa de Souto, en Bergantiños.

Unha curiosidade na rede tamén sobre uns Posse
Sitio al margen: el nepotismo de los Posse.
"Manuel Posse había llegado, con sus hermanos Gerardo y Francisco, a Buenos Aires en la segunda mitad del siglo XVIII, cuando esta ciudad era la capital del virreinato español del Río de la Plata. Los hermanos Posse eran oriundos Camariñas, provincia gallega de La Coruña. Pero solo Manuel se radicó en Tucumán."
http://www.almargen.com.ar/sitio/seccio ... ria/posse/

Avatar de Usuario
caurel
Mozo
Mozo
Mensaxes: 47
Rexistrado: 14 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxe por caurel » 27 Nov 2006, 00:33

Estamos trabajando sobre los Posse, en lo que esperamos sea la obra definitivo. Hemos logrado armar todas las líneas de los Posse, por los primogénitos, partiendo del primer Posse conocido, que es don Juan Posse de Leis y Andrade, señor de la Casa do Barro, en A Baña. La línea más importante es la la de Casa y Torre de Sada, sin olvidar a la de san Tirso de Vilanova (Malpica), Corcubión, Muxía, Vimianzo, etc.

El trabajando lo estamos haciendo conjuntamente con genealogistas americanos que se encargan de las ramas de los Posse da Insua y los Posse da Regueira, que dieron lugar a los Posses argentinos. de Ecuador y Venezuela. También listamos varios centenares de Posses, que sabemos proceden de los linajes estudiados, pero al ser segundogénitos o tercergénitos no logranmos incardinarlos en los árboles de costado.

Esta obra desvele todas las Ramas de los MILLE de Ferrol, los AGRA AGUELA, de Oleiros, los CERVIÑO, de Orense, los GARCIA DE LOS REYES, de Ferrol, entre otros muchos.


Un saludo. CAUREL.

Avatar de Usuario
Mpardo
Mozo
Mozo
Mensaxes: 36
Rexistrado: 24 Mar 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxe por Mpardo » 27 Nov 2006, 13:38

Tengo localizada una rama de Posse de Lamas en Visantoña (Mesía):
Carlos Posse de Lamas y su esposa Isabel Gómez de Moscoso y Sanjurjo, residían en la primera mitad del siglo XVIII en la parroquía de Visantoña (Mesía). Ambos ya habían fallecido en 1775, y debieron haber nacido aproximadamente entre 1700 y 1715.
Tuvieron al menos cuatro hijos, todos ellos residentes en la citada parroquia:
Sebastián Posse de Lamas, provisor de la Real Audiencia, c.c. Mª Antonia de Aller y Lodeiro.
Francisco Posse de Lamas, c.c. Juana Sanjurjo de Bra, y en segundas nupcias con María Mosquera Freixomil.
Antonio Posse de Lamas, c.c. Antonia Ferro Rodríguez de Brandariz.
Alejos Posse de Lamas, c.c. María de Muros.
Tengo más datos sobre descendientes de éstos. Si son de vuestro interés pedirmelos.

Un saludo

Avatar de Usuario
Bartolome
Novo
Novo
Mensaxes: 4
Rexistrado: 22 Out 2006, 09:00
Contactar:

Re: POSSE(s)

Mensaxe por Bartolome » 12 Dec 2006, 23:21

serba escribió:1/ D. Benito Méndez de Parga y Andrade:

- Hijo de: Juan Posse de Andrade, el Mozo.

- Nieto de: Juan Posse de Leys y Andrade, el Viejo.

2/ Otro Posse:
Juan Posse do Varro, Señor de la antiquí­sima Casa do Varro.

Todo lo anterior consta en el libro de D. José Pardiñas: "Breve compendio de los Varones Ilustres de Galicia", no anoté páginas porque es fácil la búsqueda por orden alfabético.
Buscar:
1/ -> Méndez de Parga y Andrade (D. Benito)
2/ -> Riobóo y Seixas (D. Fernando), en dicha biografí­a se incluye la información sobre Juan Posse do Varro.
EN PREPARACION SE ENCUENTRA LA OBRA DEL ABOGADO E HISTORIADOR IGNACIO MARTINEZ SANCHEZ DE NEYRA Email: igneyra@wanadoo.es " LOS POSSE DE LA CASA Y TORRE DE SADA"

TENEMOS SOSPECHAS DE QUE LA ESTIRPE POSSE SE INICIA DESDE MUY ANTIGUO EN DINAMARCA CON UN LEJANO ASCENDIENTE DE DON NIELS JENSEN LOU-POSSE DURANTE EL PERIODO DE LOS VIKINGOS.

TAMBIEN SOSPECHAMOS LA PROBABLE CONEXION DE LOS POSSE CON LOS TEMPLARIOS.

PARA LOS INTERESADOS EN LA RAMA FUNDADA POR DON MANUEL POSSE Y BLANCO, NATURAL DE CAMARIÑAS, EN TUCUMAN, ARGENTINA A MEDIADOS DEL SIGLO XVII PUEDEN CONSULTAR "LOS POSSE, EL ESPIRITU DE UN CLAN" DEL ABOGADO E HISTORIADOR JOSE MARIA POSSE Email : estudiobp@arnet.com.ar

PARA LOS INTERESADOS EN LA RAMA FUNDADA POR DON GREGORIO VAZQUEZ POSSE DE REGUEIRA NATURAL DE SANTIAGO DE COMPOSTELA DURANTE EL PRIMER TERCIO DEL SIGLO XVII EN EL NUEVO REINO DE GRANADA, HOY REPUBLICA DE COLOMBIA. CONTACTAR AL INVESTIGADOR ALFONSO POSSE RICAURTE EMAIL : alfonsoposse@yahoo.com

PARA LOS INTERESADOS EN LA RAMA FUNDADA POR DON JOSE VALENTIN POSSE Y AMADO NATURAL DE MADRID DURANTE EL PRIMER TERCIO DEL SIGLO XVII EN LA ACTUAL REPUBLICA DE ECUADOR. CONTACTAR A DON PEDRO MARTIN PEREZ Y ALTAMIRANO Email : pedromperez@gmail.com

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 15 Dec 2006, 19:41

Eu en particular busco a uns Posse de Santa Maria de Portor dos que teño noticias no seculo XVIII e finais do XVII.
En 1765 morre D. Mathias Posse de Ardeleiros, veciño de Portor en Santa Maria de Portor, actual concello de Negreira. No seu testamento encontrei unha referencia a seu pai, que se chamaba D. Gabriel Posse, sendo tamen do mesmo lugar. Previamente, xa tiña investigado nos libros sacramentais de esta parroquia, e que creo que sua nai chamabase Lucia de Leis, posiblemente dos Leis do lugar de Ferraces, en San Cristobal de Corneira, xa que encontrei un testamento de unha viuda de este lugar, que seu difunto marido era Leis, e deixoulle todo os descendentes de este Mathias Posse, decindo que era primos.
Pero por outro lado xa teño encontrado referencias a Posse cara 1610. En esos anos aparece outro Gabriel Posse, como criado de Gabriel de Ameixeiras, escribano na xurisdición de Altamira, e con residencia en Leborans, Santa Maria de Transmonte, moi cerca de Portor.

Avatar de Usuario
caurel
Mozo
Mozo
Mensaxes: 47
Rexistrado: 14 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxe por caurel » 16 Dec 2006, 23:50

- Andrés Posse de Leyes [Leis] pleitea contra Antonio Posse y otros sobre partija de los bienes de María Rodríguez, primera mujer de Gabriel Posse.

Los Posse de la Casa principal de Cayón (La Coruña):

- Francisco Posse de Leis y Carrocedo, dueño de la casa principal de Cayón y otras, sus vínculos y mayorazgos. Nació en Cayón el 22 de marzo de 1758 y falleció después de 1782. Hijo de:
- Juan Posse de Leis, secretario, nacido en san Tirso de Cuspindo, el 25 de diciembre de 1723 y fallecido el 29 de abril de 1770 seguramente en Cayón. Casado con Francisca García Suárez y Carrocedo , nacida en Cayón el 1 de junio de 1757 y fallecida en 1776. Hijo de:
- Miguel Posse de Leis, escribano, fallecido el 27 de agosto de 1744, casado con Josefa de Viejo, en Almarezo el 5 de abril de 1719. Hijo de:
- Domingo Posse casado con Alberta Lenzán, vecinos de san Tirso de Vilanova, Malpica.

- Matías Posse de Ardeleiros, 1735

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 19 Dec 2006, 19:31

Interesante é para min a noticia de Andrés Posse de Leis que pleiteaba contra Antonio Posse, polos bens de Maria Rodríguez, primeira muller de Gabriel Posse. Gustariame saber de onde saeu a noticia, se foi dos pleitos de veciños da Real Audiencia da Coruña, e de que ano e de que lugar ou lugares eran os causantes.
Mathias Posse de Ardeleiros morreu como contei, en 1765. Era viudo de Francisca de Leis, e casaranse con dispensa das tres amonestacións o dia 23 de novembro de 1723 en Santa Maria de Portor, actual concello de Negreira. E ademais das amonestacións esquenceronse poñer na partida de matrimonio de quen eran fillos. Polo testamento sei que Mathias era fillo de un Gabriel Posse, e nada máis. No testamento conta que deixa varios bens para unha fundación de misas que fundara un tal Andrés do Camiño en Portor. Pero como non se conserva o libro de fundacións, non sei de que ano é a fundación e que relación ten cos Camiño. O único e que estos Camiño estan en Portor, Lens, e Ames dende o s. XVI, e que son reputados a altura dos Freire e Andrade, segun algunha referencia en "Linajes Galicianos".

Avatar de Usuario
caurel
Mozo
Mozo
Mensaxes: 47
Rexistrado: 14 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxe por caurel » 19 Feb 2007, 00:25

Tito 11: Efectivamente, los datos los obtuve del fondo de la Real Audiencia de Galicia, pleitos.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 22 Feb 2007, 09:17

Recentemente descubrin os pais de D. Mathias Posse de Ardeleiros. Estaban na sua partida de matrimonio, en San Cristobal de Corneira, concello da Baña, cara 1721. Son Gabriel Posse, como xa sabia, e Dª Isabel Alvarez de Ardeleiros, veciños de Portor. Pero en Portor, so aparece nos anos anteriores un matrimonio que ata agora poderia ser o de seus pais Gabriel Posse casado con Lucia de Leis, e esto planteame un problema.

Buscando no Arquivo do Reino de Galicia, non din encontrado o pleito que mencionabas: "Andrés Posse de Leyes [Leis] pleitea contra Antonio Posse y otros sobre partija de los bienes de María Rodríguez, primera mujer de Gabriel Posse". Porque anque apareza como primeira muller Maria Rodríguez, ben poderia haber unha conexión; so que non sei de que lugar e época son estas persoas.

Avatar de Usuario
caurel
Mozo
Mozo
Mensaxes: 47
Rexistrado: 14 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxe por caurel » 26 Feb 2007, 01:54

Estimado Tito:
En primer lugar tienes que disculpar el que te facilite datos sin precisar fuentes, tan inapropiado para un investigador. Lo que ocurre que dento de mi investigación -los Posse de Sada y sus origenes en la Casa do Barro- fui anotando cientos de nombres Posse para ir armando muchas de las casas que se fueron fundando, todas con origen en el genearca de todos los Posse, que es otro que don Juan Posse de Leis y Andrade.
Sobre los Posse de menor interés para mí no tomé nota de las fuentes, únicamente que eran del A Reino Galicia. Si no lo encontraste en pleitos, quizás sea de FAMILIAS, muy probablemente.

Te diré que aparte de mi investigación, desde América están proyectando una gran obra de los POSSE EN EL MUNDO donde varios apellidados Posse de Argnetina, Colombia, Ecuador, Venzuela, ... y Galicia aportamos nuestros trabajitos. Yo me encargo del génesis familiar en el oeste de la provincia coruñesa.

Está prevista una gran reunión en Galicia en el 2008.

Un saludo.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 02 Mar 2007, 10:29

As fontes son fundamentais, xa que son a proba de que a información se pode contrastar, e que é veridica. Por outro lado, xa sei que é opinión xeneralizada de que os Posse proceden de Juan Posse de Leis y Andrade, do cal eu ainda non sei cal foi a sua casa e solar, só creo recordar que por terras de A Baña. Pero Juan Posse de Leis e Andrade, tubo que sacar o seu Posse de algun lugar ou apelido de un ascendente. Eu teño lido en algunha parte que a casa dos Posse procedia de San Martiño de Rates, en terra de Bergantiños, pero non sei máis. E toponimicamente, encontrei un lugar por Betanzos chamado Pose.
Como xa dixen máis arriba, eu xa teño encontrado algun Posse entre os s. XVI e XVII en Sª Mª de Transmonte, no concello de Ames. Aparece un tal Gabriel Posse como criado de Gabriel de Ameixeiras, escribano.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 03 Mar 2007, 16:51

Noticia importante, alo menos na miña investigación, é a que atopei onte no A. H. U. S. relacionada cos Posse.
Consultando o protocolo de 1682 de Domingo Sánchez de Andrade, escribano de numero e audiencia da xurisdición de Altamira atopei unha escritura no folio 9, moi interesante: "Fianza que dio Juana de Guitian..." Ali falase de Dª Juana Diaz de Guitian y Villalobos, natural de San Tirso de Villanueva, e casada con D. Baltasar Posse de Rioboo, natural de San Paio de Lens. En ela falase que os conxugues estaban en pleito pola dote de Dª Juana, que ascendia a 1000 ducados e 9 cargas de centeo. Dª Juana aportou de fiadores de tal cantidade a D. Antonio Sánchez de Ardeleiros, (Pazo de Lens), Pedro da Barca, Juan da Barca, Domingo Suarez de Oca, todos de Lens, e a Domingo Suarez de Oca, de Ames, a Francisco Diaz de Guitian, procurador de causas na audiencia arzobispal, e veciño de Santiago.
Gustariame saber máis sobre este matrimonio, xa que pode que teña relación co Gabriel Posse que eu busco.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 09 Mar 2007, 08:58

Encontrei máis información sobre os Posse en Barcala.
No folio 9 do protocolo de 1678 de Domingo Sánchez de Andrade, aparece un foro feito a o capitán D. Juan Oxea e Taboada, capitán da compañia de Altamira, casado con Dª Francisca de Cisneros, sobre o lugar de Bugallido, no actual concello de Negreira.
O foro fanllo Felipe do Camiño, Dominga do Camiño, e Domingo de Lesende en nome de seu fillo Patricio de Lesende, fillo da sua difunta muller Antonia do Camiño. Felipe e Dominga son de San Lorenzo de Agrón, en Ames, e o Domingo e seu fillo de San Fins de Brión, en Brión. E fano sobre os bens de sua difunta nai Catalina Posse, muller que foi de Juan do Camiño, e filla a sua vez do capitán Nuño Posse de Alvite, e da sua muller Juana de Antelo, veciños que foran de Bugallido.

Avatar de Usuario
caurel
Mozo
Mozo
Mensaxes: 47
Rexistrado: 14 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxe por caurel » 14 Mar 2007, 23:43

Hay te van unos cuantos datos:
8.- Los Posse del Pazo de san Tirso de Vilanova, en Malpica:

- Payo Posse de Mourelle, receptor de la Real Audiencia de Galicia. Fundador del Pazo de San Tirso de Vilanova-Malpica (+1657), casado con Francisca Gómez de Andrade, que era hija de don Gómez de Riobóo Villardefrancos, y por lo tanto, sobrina de nuestra ascendiente directa Urraca Ares de Andrade, y prima hermana de Juan Posse de Andrade, Sr. de la Casa de Sada. Payo Posse Morelle, Pleitea varias veces entre 1605 y 1638. Probables hermanos: Baltasar Posse de Morelle, vivía en Malpica en 1678 y 1680; Juan Posse de Morelle, pleitea contra sus hermanos por los bienes de Juan de Morelle.
Tuvo por hijo a:
- Pedro Posse de Riobóo, que vivía en 1653. En 1646 consta casado con doña Alberta González. Tuvo por hijo a:

o Juan Martín Posse de Andrade, heredero del pazo y vínculo de San Tirso de Vilanova, casado con Juana Rodríguez de Leis y Varela, de la Casa de Tarabuxáns.
o Don Francisco Posse de Riobóo, hermano del anterior, de san Tirso de Vilanova, en Malpica, casado con doña María Romero de Caamaño, de la casa de san Martín de Cores (Ponteceso). Vivieron finales XVII, principios del s. XVIII. Estaban casados en 1688
o Don Francisco Posse de Riobóo, vecino de la ciudad de La Coruña el 20 de marzo de 1660 (pudiera tratarse del anterior).
o Elena Posse de Riobóo, en 1705 reclama judicialmente a Bernardo Romero de Moscoso y otros sobre partija de la casa, torre y lugar de Caforra? Y más bienes fincables de Pedro Posse de Riobóo.
o Ventura Posse de Riobóo, vivía en 1705.
o Don Antonio Posse de Riobóo, señor de la casa de san Tirso de Vilanova, en Malpica. Empadronado como noble en 1737 en san Tirso de Vilanova.
o Don Luis Posse y Varela, descendiente de los anteriores.
o Diego Posse y María Rodríguez, que tuvieron a:
 Diego Posse y Manuela Domínguez, que tuvieron a:

• Don José Posse de Riobóo, natural de la feligresía de san Tirso de Vilanova, vecino de la de san Julián de Malpica. Bautizado el 18 junio 1758, hijo de Diego Posse y Manuela Domínguez. Abuelos paternos: Diego Posse II, hijo de Antonio Posse y María Rodríguez.

• Don Manuel Posse de Riobóo, hermano del anterior, igual naturaleza y vecindad. Bautizado el 1 agosto 1771.

• Diego Posse, casado con María Gómez, que tuvieron a:

• Diego Posse y María Domínguez, qtva:

 Jacinto Posse de Riobóo, nacido en san Tirso de Vilanova el 3 de junio de 1755.
o Diego Antonio Posse Riobóo, nacido en san Tirso de Vilanova (Malpica) el 27 de marzo de 1731, casado con Antonia Posse y en segundas nupcias con la viuda Juana Rodríguez, en san Salvador de Pazos, 8 septiembre 1741. Hijo de:
o Ignacio Posse, viudo de Josefa Santiago, casó con María Gómez de Aldao, en san Julián de Brantuas el 25 junio 1730.
o José, Manuel y Bernardo Posse Riobóo, posibles hijos del anterior y hermanos de Diego Antonio.
o Baltasar Posse de Riobóo y de Juana Díaz de Guitián, que tuvieron a:
 Antonio Posse y María Dominga Rodríguez, que tuvieron a:
• Pedro Posse, nacido en la feligresía de san Tirso de Villanueva el 17 de mayo 1728, casado en Malpica el 22 de mayo 1762 con Agustina Varela. Hijos:

• Antonio Posse Riobóo, bautizado el 30 de agosto de 1764 en la feligresía de san Julián de Malpica, vecino de esta parroquia en el 1797.
• Manuel Posse Riobóo, bautizado el 13 de julio 1779 en san Julián de Malpica, Vecino de esta parroquia en el 1797.

• José Posse, casado con María Ana de Aldao, hija de Pedro de Añón y de Constancia de Aldao, casados en santo Tomé de Mueño el 25 de noviembre 1715. Hijo de Antonio Posse y María Dominga Rodríguez, nieto de Baltasar de Posse de Riobóo y de Juana Díaz de Guitián. Tuvieron por hijo a:

• José Posse, casado en Malpica el 22 de mayo de 1762 con Antonia Varela, hija de Pedro Courillas y de Dominga Varela. Tuvieron por hijo a:

 José Posse de Riobóo, vecino y natural de la feligresía de san Tirso de Vilanova (Malpica), nacido el 14 de octubre de 1736. Hijo de

Avatar de Usuario
ELISEOBLANCO
Mozo
Mozo
Mensaxes: 13
Rexistrado: 15 Abr 2002, 09:00
Ubicación: La Coruña
Contactar:

Algunas notas sobre descendientes de Payo Posse de Mourelle

Mensaxe por ELISEOBLANCO » 16 Mar 2007, 02:24

caurel escribió:Hay te van unos cuantos datos:
8.- Los Posse del Pazo de san Tirso de Vilanova, en Malpica:

- Payo Posse de Mourelle, receptor de la Real Audiencia de Galicia. Fundador del Pazo de San Tirso de Vilanova-Malpica (+1657), casado con Francisca Gómez de Andrade, que era hija de don Gómez de Riobóo Villardefrancos, y por lo tanto, sobrina de nuestra ascendiente directa Urraca Ares de Andrade, y prima hermana de Juan Posse de Andrade, Sr. de la Casa de Sada. Payo Posse Morelle, Pleitea varias veces entre 1605 y 1638. Probables hermanos: Baltasar Posse de Morelle, vivía en Malpica en 1678 y 1680; Juan Posse de Morelle, pleitea contra sus hermanos por los bienes de Juan de Morelle.
Tuvo por hijo a:
- Pedro Posse de Riobóo, que vivía en 1653. En 1646 consta casado con doña Alberta González. Tuvo por hijo a:

o Juan Martín Posse de Andrade, heredero del pazo y vínculo de San Tirso de Vilanova, casado con Juana Rodríguez de Leis y Varela, de la Casa de Tarabuxáns.
o Don Francisco Posse de Riobóo, hermano del anterior, de san Tirso de Vilanova, en Malpica, casado con doña María Romero de Caamaño, de la casa de san Martín de Cores (Ponteceso). Vivieron finales XVII, principios del s. XVIII. Estaban casados en 1688
o Don Francisco Posse de Riobóo, vecino de la ciudad de La Coruña el 20 de marzo de 1660 (pudiera tratarse del anterior).
o Elena Posse de Riobóo, en 1705 reclama judicialmente a Bernardo Romero de Moscoso y otros sobre partija de la casa, torre y lugar de Caforra? Y más bienes fincables de Pedro Posse de Riobóo.
o Ventura Posse de Riobóo, vivía en 1705.
o Don Antonio Posse de Riobóo, señor de la casa de san Tirso de Vilanova, en Malpica. Empadronado como noble en 1737 en san Tirso de Vilanova.
o Don Luis Posse y Varela, descendiente de los anteriores.
o Diego Posse y María Rodríguez, que tuvieron a:
 Diego Posse y Manuela Domínguez, que tuvieron a:

• Don José Posse de Riobóo, natural de la feligresía de san Tirso de Vilanova, vecino de la de san Julián de Malpica. Bautizado el 18 junio 1758, hijo de Diego Posse y Manuela Domínguez. Abuelos paternos: Diego Posse II, hijo de Antonio Posse y María Rodríguez.

• Don Manuel Posse de Riobóo, hermano del anterior, igual naturaleza y vecindad. Bautizado el 1 agosto 1771.

• Diego Posse, casado con María Gómez, que tuvieron a:

• Diego Posse y María Domínguez, qtva:

 Jacinto Posse de Riobóo, nacido en san Tirso de Vilanova el 3 de junio de 1755.
o Diego Antonio Posse Riobóo, nacido en san Tirso de Vilanova (Malpica) el 27 de marzo de 1731, casado con Antonia Posse y en segundas nupcias con la viuda Juana Rodríguez, en san Salvador de Pazos, 8 septiembre 1741. Hijo de:
o Ignacio Posse, viudo de Josefa Santiago, casó con María Gómez de Aldao, en san Julián de Brantuas el 25 junio 1730.
o José, Manuel y Bernardo Posse Riobóo, posibles hijos del anterior y hermanos de Diego Antonio.
o Baltasar Posse de Riobóo y de Juana Díaz de Guitián, que tuvieron a:
 Antonio Posse y María Dominga Rodríguez, que tuvieron a:
• Pedro Posse, nacido en la feligresía de san Tirso de Villanueva el 17 de mayo 1728, casado en Malpica el 22 de mayo 1762 con Agustina Varela. Hijos:

• Antonio Posse Riobóo, bautizado el 30 de agosto de 1764 en la feligresía de san Julián de Malpica, vecino de esta parroquia en el 1797.
• Manuel Posse Riobóo, bautizado el 13 de julio 1779 en san Julián de Malpica, Vecino de esta parroquia en el 1797.

• José Posse, casado con María Ana de Aldao, hija de Pedro de Añón y de Constancia de Aldao, casados en santo Tomé de Mueño el 25 de noviembre 1715. Hijo de Antonio Posse y María Dominga Rodríguez, nieto de Baltasar de Posse de Riobóo y de Juana Díaz de Guitián. Tuvieron por hijo a:

• José Posse, casado en Malpica el 22 de mayo de 1762 con Antonia Varela, hija de Pedro Courillas y de Dominga Varela. Tuvieron por hijo a:

 José Posse de Riobóo, vecino y natural de la feligresía de san Tirso de Vilanova (Malpica), nacido el 14 de octubre de 1736. Hijo de




D. Payo Posse de Mourelle(hijo de D. Juan de Mourelle y de Dña. Elvira Martinez de Leys) matrimonió con Dña. Francisca Gómez de Andrade(hija de D. Gomez de Rioboo Villardefrancos "el mozo" y de Dña. Leonor Varela de Arijon), de la unión de D. Payo y Dña Francisca nacieron:

1) D. Martín Posse de Rioboo que casó con Dña. Juana Rodriguez de Leys. La hija de ambos, Dña. Maria Sánchez de Andrade contrajo nupcias conD. Andrés de Abelenda.
2) Dña. Antonia Gómez de Andrade
3) D. Gabriel Posse de Rioboo
4) Dña. Inés Gómez de Andrade
5) D. Pedro Posse de Rioboo
6) Dña. Tirsa Gómez de Andrade
7) Dña. Maria Núñez de Andrade y Rioboo que casó con D. Francisco de Soto.
8) D. Baltasar Posse de Rioboo casó con Dña. Juana Diaz de Guitian y Villalobos, procrearon a D. Francisco Antonio Posse de Rioboo.

8A) Francisco Antonio Posse de Rioboo matrimonió con Dña. Maria Romero de Caamaño,Hija de D. Martin de Añón "el joven" y de otra Dña. Maria Romero de Caamaño. De D. Francisco Antonio y de Dña Maria, vino al mundo Dña. Maria Antonia Romero de Rioboo y Caamaño que con su marido D. Juan Antonio de Soto y Carballido fundaron la casa de "Porto do Souto" en Nemeño, tambien conocida como "Pazo de Amarelle"
Eliseo Blanco Añón

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 19 Mar 2007, 11:45

Queria preguntarlle a Eliseo Blanco, de que publicación ou publicacións ou documentos sae a información tan interesante que da, xa que me gustaría comprobala para ver se me da máis pistas na miña investigación.
O que me intriga agora é o tal D. Gabriel Posse de Rioboo. Onde viveu, con quen casou etc, porque pode ser o mesmo que o Gabriel Posse que eu busco, por estar nos mesmos anos.
Moitas gracias de anteman. Un saudo.

Avatar de Usuario
ELISEOBLANCO
Mozo
Mozo
Mensaxes: 13
Rexistrado: 15 Abr 2002, 09:00
Ubicación: La Coruña
Contactar:

Mensaxe por ELISEOBLANCO » 19 Mar 2007, 16:43

Tito11 escribió:Queria preguntarlle a Eliseo Blanco, de que publicación ou publicacións ou documentos sae a información tan interesante que da, xa que me gustaría comprobala para ver se me da máis pistas na miña investigación.
O que me intriga agora é o tal D. Gabriel Posse de Rioboo. Onde viveu, con quen casou etc, porque pode ser o mesmo que o Gabriel Posse que eu busco, por estar nos mesmos anos.
Moitas gracias de anteman. Un saudo.

-Bautizados de San Tirso de Villanueva, en el libro 1, folio 26 vuelto y asiento 3º encontramos noticias de D. Baltasar Posse de Rioboo y de su mujer Dña. Juana Diaz de Guitian, padres de Dña. Mariana Posse de Rioboo y Guitian. La dicha Dña. Mariana era abuela de D. Miguel de Añón Figueroa y Rioboo.
-Pleito de D. Baltasar Posse de Rioboo con D. Gabriel Posse de Rioboo y con D. Andrés de Abelenda. Contiene testamento de Dña. Francisca Gómez de Andrade, viuda de D. Paio Posse de Morelle. Archivo del Reino de Galicia, Legajo 16724/76.
-Testamento de Dña. Juana Diaz de Guitian, viuda de D. Baltasar Posse de Rioboo. Ilustre Colegio Notarial de La Coruña, escribano D. Francisco Feijoo Sotelo de Quirós, protocolo nº 887 del año 1682.
-Poder otorgado por Dña. Pascuala Diaz de Rioboo en el año 1744 ante el notario D. Cayetano Varela del Villar, folio 42.

Suerte y si consigues algo te agradeceria que lo compartieras.
Eliseo Blanco Añón

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 19 Mar 2007, 18:51

Si encontro algo expoñereino aqui como vin facendo dende que abrin en este foro o apelido Posse.
Moitos libros sacramentais das parroquias de onde investigo perderonse, senon teria encontrado moitas cousas interesantes. Agora ando na pista dos Diaz de Guitian e Villalobos. En canto a Gabriel Posse tamen teño unha pista en unha casa grande do lugar de Piñor, en San Lourenzo de Agrón, da que hai descentes dos pazos de Cicere, e familiares do bispo de Tarazona. Teño recibido noticias de que possen libros manuscritos dos s. XVII e XVIII; que anque roidos polos ratos algo se lle poderia aprobeitar.
Un saudo.

Avatar de Usuario
ELISEOBLANCO
Mozo
Mozo
Mensaxes: 13
Rexistrado: 15 Abr 2002, 09:00
Ubicación: La Coruña
Contactar:

Notas sobre Juana Diaz de Guitian y Villalobos

Mensaxe por ELISEOBLANCO » 20 Mar 2007, 00:28

Hace un tiempo un investigador me informó que los padres de Dña. Juana Diaz de Guitián y Villalobos habian sido D. Benito Diaz de Guitian y Villalobos(cura de San Félix de Brión) y Maria da Torre.El D. Benito tenia una hermana que se llamaba Juana y un tio llamado D. Pedro Fernandez Vaamonde Guitian, racionero de la catedral de Toledo. Desgraciadamente no dispongo de fuentes para contrastar la información.
Eliseo Blanco Añón

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 20 Mar 2007, 13:17

Interesante dato, este que me aportas. É moi boa pista, porque ten moita lóxica no lugar e no momento, e en canto as fontes o arquivo de San Felix de Brión data dende 1598 en casados, e 1608 de difuntos. En efecto existe o apelido Torre, xa que é apelativo o lugar onde estaba a fortaleza de Altamira, capital dos estados do Conde de Altamira. E en canto os Diaz de Guitian, buscabaos nas suas orixes en terras de Sarria, na diocesis lucense.
Na miña xenealoxia teño a varias mulleres cos apelidos Fociños Diaz de Guitian, ou Diaz de Guitian, ou Diaz Fociños. Todas nas feligresias de San Paio de Lens, Santo Tomé de Ames, e San Fins de Brión, na segunda metade do s. XVII. Recentemente encontrei o testamento de Domingo Fociños, cara 1680, que decia ser natural da xurisdición do Conde de Monterrey, a media legua da Vila de Melide, e seus pais eran de Santa Maria de Campos e San Xulian de Zas de Rei. Estaba casado con Dª Maria Diaz de Guitian, e eran de Brión. Vendo protocolos de anos anteriores, este Domingo Fociños aparece como Meriño e xusticia maior da xurisdición de Altamira.
Por esta información que me aportas e que eu xa viña recopilando, Dª Juana Diaz de Guitian e Villalobos, e Dª Maria Diaz de Guitian, poderian ser irmáns, e ter tamen outro irman chamado D. Isidro Diaz de Guitian, que foi Abad de San Paio de Lens e Santa Maria de Portor, a mediados do s. XVII.
Se Dª Juana casou con un Posse de Rioboo, poderia ter outra irman que tamen casase con outro, esto dos matrimonios dobles era frecuente; e terse asentado nas inmediacións.
Como xa dixen espero poder ver documentos na casa de Piñor relacionados con esto Posse, Diaz de Guitian, etc.

Un saudo
Ucha

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 20 Mar 2007, 13:21

Ucha é o apelido polo que se coñece actualmente a casa de Piñor. Foi un lapsus...

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 27 Xuñ 2007, 20:33

No protocolo de 1594 de Gabriel de Ameixeiras, escribano na xurisdición de Altamira, atopei unha escritura de venta, na que o comprador era Juan Posse de Leis, escribano no coto de Lañas, actual concello de A Baña, casado con Francisca Fernandez. Esta esta escritura a folio 22.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 19 Set 2007, 09:40

Hai vai o que descubrin recentemente sobre os Diaz de Guitian en Brión.
Como eu xa coñecia os seus descendentes na zona e casualmente por encontrar un testamento no que se vinculaban bens en Brión con un vinculo e posteriores pleitos na Real Audiencia, o final puden encontralos e consultalos no Arquivo do Reino de Galicia, e o que se desprende e o seguinte:
En 1590 otorga testamento cerrado D. Pedro Ares, clerigo e rector propio de San Fins de Brión. O morrer en 1597, abrese o testamento otorgando todos os seus bens a Benito Díaz de Guitian, en forma de vinculo con pensión de unhas misas. Benito Díaz de Guitian era bachiller e veciño de Brión, fillo de Pedro Díaz de Guitian, platero en Santiago. O vinculo sería efectivo si os descendentes conservasen o apelido Díaz, e no caso de que Benito nin seus irmans tibesen descendecia pasaba a outro Pedro Ares, fillo de Nicolas Díaz, irman do que testaba.
O Bachiller Benito Díaz de Guitian casou con Maria de Torres e tiberon entre outros dous fillos varons que foron clerigos: Pedro Díaz de Guitian, do que non teño máis noticias, e D. Isidoro Díaz de Guitian, Rector que foi despois de San Paio de Lens. Supoño que o vinculo pasou polas suas persoas e o morrer, pasou a filla máis vella de Benito, Dª Bernarda Díaz de Guitian, que casou con Benito Gonzalez, e estableceronse na parroquia de San Xoan de Ortoño. Outra irmán foino Dª Maria Díaz de Guitian que casou con Domingo Fociños, un dos seis escribanos de número das Audiencias Eclesiastica e Seglar de Santiago, e natural de Santa Maria de Campos en Melide. Polo testamento de Domingo Fociños sabese que habia outra irmán, Dª Juana Díaz de Guitian, da que cabe supoñer que casou en San Tirso de Vilanova, con D Baltasar Posse de Rioboo, pero non estou seguro de eso porque Domingo Fociños di, que el levou pleito na Real Audiencia en defensa de sua muller Maria e da sua irmán Juana, e que os bens das suas herencias viñan repercutindo nos fillos de Domingo; (pleito que non encontrei). Por outro lado está, que no testamento de D Isidoro Díaz de Guitian di que el vive co sobriño, D Bartolome Díaz de Guitian, clerigo e fillo de sua irmán D Maria e de Domingo Fociños, e con Maria Díaz de Guitian, viuva, unha filla natural que tubo el.
Todos os lios e pleitos veñen porque Domingo Fociños e sua muller e os seus decendentes quedan nos bens do vinculo, que segundo parecia debian recaer en D. Bernarda Díaz de Guitian e Benito Gonzalez e nos seus descendentes que o foron: D. Antonio Gonzalez Díaz de Guitian, alferez da compañia de Altamira e Barcala, casado con Dª Antonia Freire de Castro, e despois no fillo de este D. Benito Gonzalez Díaz de Guitian, que casou con Dª Lucia Garcia de Dios; estos dous últimos matrimonios veciños do lugar de Guitiande, na parroquia brionesa de Santa Maria dos Anxeles.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 28 Set 2007, 09:28

Pois so engadir uns datos máis o anterior publicado. Consultando os libros sacramentais de San Fins de Brión atopanse os casamentos de D. Bernarda Díaz de Guitian e da sua irmán Dª Maria. A primeira casa en 1634 co referido Benito Gonzalez da Condomiña, e a sugunda en 1643 con Domingo Fociños escribano. O particular e que as casa D. Benito Díaz de Guitian, seu pai sacerdote e Rector de Brión. Pero como el consigna na partida matrimonial, son fillas suas lexitimas e de Dª Maria de la Torre y Cabrera, "antes de ser sacerdonte". Ademais agora aparece un segundo apelido da nai das contraintes que desvela unha relación familiar co anterior rector de Brión, o Licencido D. Pedro de Cabrera, rector que o foi alomenos dende 1590 ata 1620 aproximadamente.

Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 248
Rexistrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaxe por Tito11 » 16 Out 2007, 12:51

En canto os Posse-Pose, polo que se abreu este foro, teño encontrado máis datos na comarca de Barcala.
Os Pose do lugar de portor, personificados en D. Matias Pose de Ardeleiros (unhas veces utiliza Pose, e outras Posse); que viveu na primeira metade do s. XVIII, e que pretenecia a casa dos que despois foron Ponte e no s. XIX Pol; e xa no s. XX extingueuse a casa e a liña princiapal o morrer as últimas herdeiras solteiras.
Pois ben este D. Matias Pose era fillo de D Gabriel Pose e Dª Isabel Alvarez de Ardeleiros, el de Portor e ela de San Vicente de Rial. A sua vez D. Gabriel Pose era fillo de outro Gabriel Posse "el mozo" e Dominga de Tuñas, do mesmo lugar. Este adquireuno de seu tío Andrés do Camiño por testamento e vinculo no ano 1641. No testamento aparecen entre outros testigos outro Gabriel Posse "el viejo", veciño de San Juan de Barcala, e que previsiblemente pode ser o pai do Gabrel Posse "el mozo", senon non teria sentido o apelativo. Este "viejo" pode ser o mesmo que en 1630 aparece nun pleito da Real Audiencia, por ter o foro fenecido do lugar de Emes, (e non Lemes como está na base de datos), na parroquia de San Juan de Barcala. Pero estos días na bibliografia encontrei a referencia a un pleito de usos da terra na audiencia de Altamira, que fala de un tal Bastian Posse, veciño de San Juan de Barcala en 1570. ¿Sera este Bastian Posse pai de Gabriel Posse "el viejo", e avo de Gabriel Posse "el mozo?

Marili
Novo
Novo
Mensaxes: 9
Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

Re: posse de lamas

Mensaxe por Marili » 26 Ago 2012, 11:18

Mpardo escribió:Tengo localizada una rama de Posse de Lamas en Visantoña (Mesía):
Carlos Posse de Lamas y su esposa Isabel Gómez de Moscoso y Sanjurjo, residían en la primera mitad del siglo XVIII en la parroquía de Visantoña (Mesía). Ambos ya habían fallecido en 1775, y debieron haber nacido aproximadamente entre 1700 y 1715.
Tuvieron al menos cuatro hijos, todos ellos residentes en la citada parroquia:
Sebastián Posse de Lamas, provisor de la Real Audiencia, c.c. Mª Antonia de Aller y Lodeiro.
Francisco Posse de Lamas, c.c. Juana Sanjurjo de Bra, y en segundas nupcias con María Mosquera Freixomil.
Antonio Posse de Lamas, c.c. Antonia Ferro Rodríguez de Brandariz.
Alejos Posse de Lamas, c.c. María de Muros.
Tengo más datos sobre descendientes de éstos. Si son de vuestro interés pedirmelos.

Un saludo[/list]

    Marili
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 9
    Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Marili » 26 Ago 2012, 11:37

    Tengo una abuela, creo que la 5º, llamada Juana Posse de Lamas. En árbol que tengo que dice "antigua Jurisdiccion de Bergantiños", figura Juana Posse de Lamas, casada en dos ocasiones, la primer con Domingo Alberto de Boitureira y la segunda con Andres Gomez de Ulloa. Domingo y Juana tuvieron una hija Francisca Andrea que se casó con Francisco Antonio Varela saavedra, señor de Beilás y Baiña. Me gustaria saber de los descendientes de los Posse de Lamas de los cuales desconozco cualquier dato.

    Avatar de Usuario
    Franco
    Foreiro Maior
    Foreiro Maior
    Mensaxes: 106
    Rexistrado: 13 Abr 2004, 09:00
    Contactar:

    Notas Genealogicas de los Posse de Soto de F. Rubia Alejos

    Mensaxe por Franco » 26 Ago 2012, 21:00

    Francisco Rubia Alejos - NOTAS GENEALÓGICAS DE LA CASA DE TORRE DO SOUTO, EN SÍSAMO, BERGANTIÑOS. Aportaciones del Archivo del Pazo de Don Freán

    http://www.galiciagen.com/zonasegura/pd ... OSOUTO.pdf
     

    Avatar de Usuario
    Franco
    Foreiro Maior
    Foreiro Maior
    Mensaxes: 106
    Rexistrado: 13 Abr 2004, 09:00
    Contactar:

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Franco » 26 Ago 2012, 22:28

    José Santiago Crespo del Pozo - Blasones y Linaje de Galicia. Tomo IV - La Coruña, Ediciones Boreal, 1997

    - pag. 11: PEREZ ... D. Lorenzo Perez de Lamas fue sepultado, con su sobrinos de apellido Posse, en el claustro de la catedral de Santiago por los siglos XVII y XVIII, en cuyos enterramientos ostentan sus Armas: cuartelado, 1.° tres lises bien ordenados, sobre llamas; 2.° una banda engolada; 3.° un bucaro con tres tallos y sus flores, y 4.° las armas de Luaces; que son cinco estrellas de oro en c. de azur; puestas en sotuer; estando - la del centro - superada por una media luna de plata ranversada

    - pag. 584: Documentación (de los escudos que figuran en este volumen) - PEREZ DE LAMAS. D. Lorenzo Perez de Lamas y sus tres sobrinos, D. Pedro Antonio, D. José y D. Gregorio Posse, fallecidos en 1627 [sic], 1734 y 1755 yacen bajo una lapida sepulcral de la Catedral de Santiago en la cual campean estas Armas (Cfr Lapidas sepulcrales del claustro de la catedral de Santiago, dibujadas por Enrique Mayer (hijo) en 1930 …, en el archivo de la catedral)

    Copia di Stemma Santiago chiostro 13.JPG
    Claustro de la Catedral de Santiago de Compostela
    Copia di Stemma Santiago chiostro 13.JPG (43.27 KiB) Visto 19265 veces
     

    Marili
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 9
    Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Marili » 28 Ago 2012, 21:11

    Alrededor de 1690, según los datos que tengo, fue fundada por Bartolome Pose e Isabel de Piñerio la casa de Carrucheiros (cerca de Ordenes), les sucedieron Isabel Pose de Piñeiro y Domingo de Lamas, continua con Bentura Pose de Lamas y Francisca Garcia, padres de Juana Posse de Lamas, mi 6º abuela, que heredó Carrucheiros (Tengo la sospecha de que emigró a Mexico, la encontre en un árbol g. a nombre de Sanchiz) El arbol de donde saco estos datos se inicia con el titulo de "Casa Noba de Coiro", los primeros que aparecen son el capitán Domingo Varela Carracedo casado con Teresa de Fontela, los fundadores. A partir de estos van apareciendo los Buitureira, etc,.
    Creo que los Posse de Lamas que aparecen en Mesia tienen que ser tíos o hermanos de Juana. También encontré una reseña sobre un pleito por una casa en La Coruña que era propiedad de Juana. Tengo unas notas que entiendo que son la repartición de una herencia y donde habla de la fundación de la capilla de San José.
    Hace dos o tres años y por circunstancias familiares comencé a tratar de descifrar unos cuantos documentos que tenia, quiero decir, que no se como investigar mas allá de buscar en google en archivos parroquiales y en algún libro. Me gustaría que los especialistas me pudiese sugerir pistas.
    GRACIAS

    Avatar de Usuario
    sandraafer
    Super Foreiro
    Super Foreiro
    Mensaxes: 524
    Rexistrado: 02 Xul 2009, 16:00

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por sandraafer » 04 Set 2012, 21:01

    Hola Marili

    Primero aclararte que no soy especialista.

    Los archivos parroquiales constituyen la primera fuente de información, seguidos por los notariales y municipales, en ellos tienes la documentación necesaria para acreditar el vínculo.

    En Galicia encontrarás poco material en línea, con lo cual tienes que pedir en los archivos diocesanos las partidas de nacimiento, matrimonio y defunción de tus ancestros, para ello debes contar con el nombre de la parroquia.

    Saludos

    Sandra Fernandez

    Marili
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 9
    Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Marili » 05 Set 2012, 20:31

    Gracias Sandra, lo difícil es saber donde se bautizaron (la parroquia, el año, etc), ya encontré en el Archivo Diocesano de Santiago alguna de la información que buscaba y otra con la que no contaba. Lo que quería saber de los Posse de Lamas, hermanos o tios de Juana esconcoer por donde se establecieron, Cuando vi que algunos estaban en Mesia, me alegro, pero sigo sin saber nada, espero que con el tiempo aparezcan.
    Tengo registradas 17 generaciones directas, (no es trabajo mio) lo tenia por papeles familiares que conseguí.
    Buno que me faltan los Fernandez de Temes o Temes, mi bisabuelo Benito Fernandez de Temes, segun mis papeles natural de Leiro, Orense, no aparece, o no lo encuentran, registrado en el archivo diocesano de Orense, segun me dicen, en las fechas que intuyo. En fin me queda un largo trabajo.

    smartuchy
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 3
    Rexistrado: 03 Nov 2014, 15:20

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por smartuchy » 04 Nov 2014, 15:10

    Hola a todos,
    Investigando en mis antepasados, tengo localizados a varios Posse.

    Francisca Posse Figueroa , casada con Pedro de Villar en Cereo el 11/05/1754. Hija de Alonso Figueroa y Joana Posse.

    Del matrimonio de Francisca con Pedro, nació Maria (De Villar) Posse, el 06/11/1757. Se casó con Manuel Varela Constenla el 26/04/1781 en Santa Maria de Cereo y falleció el 29/09/1819 en el mismo Cereo.

    Del matrimonio anterior nació, Tomasa Varela Posse que nació en Cereo el 01/02/1793 y se casó con Bernardo Antonio Souto Buitureira el 22/04/1813 en Cereo.

    Por otro lado, tengo localizados a :

    Josefa Lopez Posse, nacida en Cerqueda el 11/11/1727. Se casó con Pedro Souto. Hija de Antonio Lopez y Catalina Posse..

    Me gustaría si alguien tuviese más información sobre estas ramas de los Posse y/o pudiera ayudarme a seguir mis indagaciones puesto que solo dispongo de los datos que he aportado.

    Muchas gracias.

    Un saludo a todos.

    Marta.

    XAVIER54
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 6
    Rexistrado: 28 Nov 2013, 20:34

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por XAVIER54 » 11 Dec 2014, 17:21

    Mi nombre es Javier, llevo tiempo intentando averiguar el nombre de los padres de mí sexta abuela Benita Pose de Lamas me gustaría completar con vosotros la información que he conseguido hasta este momento:


    En el Archivo del Reino de Galicia he encontrado los siguientes pleitos de la familia Pose de Lamas:


    1. ROMÁN RAMÓN BOTANA, JUEZ DE LA JURISDICCIÓN DE MESÍA, CON CARLOS POSE DE LAMAS, PROCURADOR GENERAL DE LA MISMA, SOBRE QUE AQUEL DE FIANZAS Y MÁS ORDINARIAS - -C-13973 -41- 31/12/1811.

    2. EL MAYORDOMO FABRIQUERO DE LA IGLESIA DE SANTIAGO DE LA CORUÑA CON D. ANDRES POSE DE LAMAS Y CONSORTES, SOBRE REDITOS DE CENSO. - C-1738- 41 31/12/1753.

    3. CONVENTO DE AGUSTINASRECOLETAS CONTRA SEBASTIAN POSE DE LAMAS, RECEPTOR, SOBRE EXCESO EN EJECUCION DE MISION EN POSESION DE LOS BIENES FINCABLES Y VINCULADOS POR JOSE MANUEL DE AGUIAR A PEDIMENTO DE JUAN FIGUEIRO PREGO DE PARGA COMO MARIDO DE SU MUJER C-1705- 43-.

    4. AGUSTIN JUNCAL CON JUANAPOSE DE LAMAS Y FRANCISCO VEIRAS ROMAY, CUMPLIDOR DE DOMINGO ANTONIO SANJURJO Y LUACES. NULIDAD DE UNOS FOROS HECHOS POR NICOLAS JUNCAL DE UNOS BIENES CORRESPONDIENTES AL VINCULO FUNDADO POR JUAN JUNCAL. -C-14797 -1 31/12/1801.

    5. ANDRES POSE DE LAMAS PRESBÍTERO, CON JUAN VICENTE LORIGA. MISIÓN EN POSESIÓN DEL VÍNCULO QUE FUDARON BARTOLOMÉ POSE E ISABEL PIÑEIRO, SU MUJER -C-18071-10 31/12/1753.

    6. JOSE SEÑORÁNS, COMISIONADO PARA AEXACCIÓN E COBRO DE DIFERENTES MULTAS A MIGUEL FERNÁNDEZ, SEBASTIÁN CARLOS POSE DE LAMAS, MANUEL DE ACEBEY Y CASTRO, E VARIOS MÁIS -C-46554-4- 31/12/1765.

    7. PROCURADOR DE ISABEL POSE DE LAMAS, VIUDA DE ÁNGEL VARELA, CON JUAN ANDRÉS VARELA Y FRANCISCO REIMONDEZ. SOBRE NULIDAD DE UNA PARTIJA. -C-1959-25 31/12/1765.

    8. AGUIAR CON SEBASTIAN POSE LAMAS, RECEPTOR, SOBRE PAGA DE RENTA POR EL OFICIO. -C-4110-35- .

    9. POSE DE LAMAS VENTURA CON FCO VARELA POR PAGO DE RENTA. 2636/6 XVIII.

    10. POSE DE LAMAS VENTURA CON ANTONIO DE BOUZAS SOBRE RESTITUCIÓN DE UNA YEGUA. 8716/8. 1736.

    11. POSE DE LAMAS SEBASTIÁN Y ALEJO POSE CON ANTONIO Y FCO POSE SOBRE PAGA DE RENTA POR UN LUGAR EN SAN MIGUEL DE FILGUEIRA. 11777/17. 1804.

    12. POSE DE LAMAS ISABEL MUJER DE…… CON DOMINGO DE VILLAVERDE BIENES DOTALES. 15669/57. 1759.

    13. POSE DE LAMAS FCO CON JUAN RODRIGUEZ MAYORDOMO Y MAS VECINOS DE LA PARROQUIA DE SANTIAGO DE CASTELO SOBRE CUMPLIMIENTO DE UN INSTRUMENTO. 20536/29. 1812.

    14. POSE DE LAMAS DOMINGO ANTONIO CON EL DOCTOR PEDRO RAMÓN FERNANDEZ BARREIRO PAGO DE MARAVEDÍES. 10195/2. 1808.

    15. POSE DE LAMAS BENITA (VIUDA DE ANDRÉS GOMEZ RIOBOO) CON IGNACIO CERVIÑO RECEPTOR DEL TRIBUNAL, ASUNTO: POR UNA PORCIÓN DEL MOLINO LLAMADO DE EN MEDIO. 14388/39. 1796.

    16. POSE DE LAMAS ANDRÉS PRESBÍTERO CON VARELA DEL MONTE. DON AGUSTIR RECEPTOR SOBRE LA CORROBORACIÓN DE LA MEMORIA DEL TESTAMENTO CON QUE MURIÓ JOSEFA POSE DE LAMAS MUJER QUE FUE DE AGUSTIN. 1946/13. XVIII.

    17. POSE DE LAMAS ANDRÉS CON JUAN SUAREZ PAGO DE RENTA. 2058/8. XVIII.

    18. POSE DE LAMAS ANDRÉS PRESBÍTERO Y OTROS CON BALTASAR ANTONIO MONTOTO ¿CURA QUE FUE DE SAN JULIAN DE SERGUDE SOBRE VARIAS PROPIEDADES EN DICHA FELIGRESÍA. 5172/21. XVIII.

    19. POSE DE LAMAS ANDRÉS CON FCO ARENAS BERMUDEZ AJUSTE DE CUENTAS. 18850/19. 1777.

    20. POSE DE LAMAS ALEJO CON VILARELLE PEDRO PAGO DE RENTA Y MARAVEDÍES. 2075/26. XIX.

    21. POSE DE LAMAS ALEJO CON DOMINGO DE BUITREIRA PAGO DE MARAVEDÍES. 12631/27. 1802.



    He examinado los siguientes pleitos hasta ahora:


    Expediente 2636/6


    El expediente trata del pago del arrendamiento del lugar de Adran (Santiago de Villamayor)

    Ventura Pose de Lamas estaba casado con Francisca Sanjurjo y vivían en el lugar da Carrucheiro (San Pedro de Ardemil).

    Los padres de Francisca Sanjurjo se llamaban Domingo García de Andrade y Josefa Sanjurjo.

    Los padres de Josefa Sanjurjo se llamaban Alberto García y Dominga Sanjurjo.

    Domingo y Sebastián Gómez de Moscoso eran sobrino de Josefa Sanjurjo y primos de Andrés García de Andrade y de Fca. Sanjurjo.

    Viene Domingo Antonio de Castro, y también Carlos Pose cobrando la renta.

    Juan Gómez del corral (escribano) era pariente de Ventura.

    En el expediente viene el escribano Fco Gómez de Rioboo.Era sobrino de Pedro Antonio Vilarelle.



    Expediente 2075/26


    Trata del lugar de Soutelo ( Pedro y Juan de Vilarelle fueron dueños de ese lugar y fundaron el mayorazgo).

    Alejo Pose de Lamas vivía en el lugar de Carballeira (San Martín de Visantoña), tenía un hijo que se llamaba Jacinto.


    Expediente 8716/8


    Andrés García de Andrade vivía en el lugar de Adran.

    Fco Gómez de Rioboo era escribano en San Miguel de Filgueira.

    Ventura Pose de Lamas era de San Pedro de Ardemil.


    Expediente 14388/39

    El expediente trata del pleito por el molino de en medio situado en la feligresía de Villamayor.

    El molino formaba parte del vínculo fundado por Andrés Garcia de Andrade sobre los lugares de Adran que heredó después Benita Pose de Lamas.

    El molino también era de Antonio y Domingo Moscoso.

    Benita Pose de Lamas era viuda de Andrés Gómez de Rioboo y era suegra de Andrés de Miraz Ponte y Andrade. Tenía 50 años y vivía en la feligresía de San Miguel de Filgueira de Traba.



    Expediente 11777/17


    El expediente trata de un pleito por la renta del lugar do Curras (la feligresía de San Miguel de Filgueira de Traba).

    Sebastián (era escribano), Antonio, Francisco y Alejo Pose de Lamas eran hermanos, y se llamaban de segundo apellido Prego de Montaos.

    Los padres de los 4 se llamaban Isabel Sanjurjo de Moscoso y Carlos Pose de Lamas Prego de Montaos.

    La partija hereditaria de Isabel y Carlos es del 29/3 ó 5/ 1799 (escribano Antonio Manuel Lozano Morandeira).

    Isabel Sanjurjo de Moscoso tenía un hermano que se llamaba Manuel Gómez de Moscoso.

    Antonio y Francisco vivían en la feligresía de San Martin de Visantoña (lugar de Carballeira).



    Como conclusiones del examen de los citados expedientes y de lo manifestado en este foro, soy de la opinión que:


    Los pose de Lamas que encontramos Mpando y yo en el expediente 11777/17 que vivían en la feligresía de San Martin de Visantoña (Mesía) y las ramas que encontré en San Pedro de Ardemil (Expediente 2636/6) y Filgueira de Traba (Exp 14388/39) son parientes por lo siguiente:


     Creo que Manuel Gómez de Moscoso era hermano de Isabel y de Josefa Sanjurjo (En el expediente. 2636/6 viene que Domingo y Sebastián Gómez de Moscoso eran sobrinos de Josefa Sanjurjo y primos de Andrés García de Andrade y de Fca. Sanjurjo, y en el 11777/17 viene que Isabel Sanjurjo de Moscoso tenía un hermano que se llamaba Manuel Gómez de Moscoso).


    Todos descienden de Isabel Pose Piñeiro y Domingo de Lamas que cita Marili en el foro.

    Todos tienen en común el lugar de Adran (Santiago de Villamayor).

    Benita Pose de Lamas (mi sexta abuela. Madre de María Gómez de Rioboo Pose de Lamas) descendía de Ventura pose de Lamas porque heredó el vínculo fundado por Andrés García de Andrade sobre los lugares de Adran. Debía de ser hermana de Juana Pose de Lamas o una hija de su matrimonio con Andrés Gómez de Ulloa.


    Habría que ver los siguientes expedientes del Archivo del Reino de Galicia (se pueden sacar fotografías de los expedientes de forma gratuita) para completar la información y ver las partidas de la parroquia de Ardemil que están en el archivo diocesano de Santiago (en mi caso):


     AGUSTIN JUNCAL CON JUANAPOSE DE LAMAS Y FRANCISCO VEIRAS ROMAY, CUMPLIDOR DE DOMINGO ANTONIO SANJURJO Y LUACES. NULIDAD DE UNOS FOROS HECHOS POR NICOLAS JUNCAL DE UNOS BIENES CORRESPONDIENTES AL VINCULO FUNDADO POR JUAN JUNCAL. -C-14797 -1 31/12/1801.

     ANDRES POSE DE LAMAS PRESBÍTERO, CON JUAN VICENTE LORIGA. MISIÓN EN POSESIÓN DEL VÍNCULO QUE FUDARON BARTOLOMÉ POSE E ISABEL PIÑEIRO, SU MUJER -C-18071-10 31/12/1753.

     POSE DE LAMAS ALEJO CON DOMINGO DE BUITREIRA PAGO DE MARAVEDÍES. 12631/27. 1802.



    Esta es toda la información que tengo hasta esta fecha, cuando examine los citados pleitos del Archivo del Reino de Galicia os la completo.


    Estoy intentando averiguar el nombre de los padres de Benita Pose de Lamas (mi sexta abuela) si alguien tiene alguna información que me pueda ayudar le estaría agradecido. Un saludo

    Marili
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 9
    Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Marili » 08 Xan 2015, 13:27

    Xavier, creo que tu abuela 6ª Benita Posse y la mia Juana Posse, eran hermanas. Eran hijas de Bentura Posse y Francisca García (no tengo segundo apellido). Tengo un árbol que no me importaría compartir contigo. No aparece tu abuela, pero si sus antepasados. Si te sirve para encontrar lo que buscas lo tienes a tu disposición.

    Marili
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 9
    Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Marili » 08 Xan 2015, 21:07

    Si tu abuela Benita heredo Adran, es hermana de mi abuela Juana que heredo Carrucheiros.

    Marili
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 9
    Rexistrado: 21 Nov 2011, 18:30

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Marili » 15 Xan 2015, 11:21

    Hace dos días visite el Archivo Diocesano con el fin de buscar datos y fechas de nacimiento de Juana y Benita Posse de Lamas en los libros de bautismos de Ardemil, a donde pertenecía la Casa de Carrucheiros, lugar donde sitúo los nacimientos de las dos. No pude por el estado de los mismos. Pero encontré la fecha de defunción ( 6 de Enero de 1789), de Andres Posse de Lamas, presbítero, y de quien ellas heredaron, Carrucheiros y Adran, según los datos que tengo. Lo pongo por si te sirve de algo.

    XAVIER54
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 6
    Rexistrado: 28 Nov 2013, 20:34

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por XAVIER54 » 18 Xan 2015, 22:24

    Marili muchas gracias me has ahorrado un viaje al archivo diocesano, no te preocupes esto ocurre muy a menudo, ya terminé de leer el expediente C-18071/10 y te adelanto lo siguiente: Andrés pose de lamas (clerigo) era hijo de Ventura y hermano de Juana. Ventura tenía 3 hermanos que se llamaban Carlos, Josefa y María. La madre de Ventura Isabel de Piñeiro tenía un hermano que se llamaba Alberto Pose de Piñeiro que era clerigo de San pedro de Ardemil y fue el primer poseedor del Vinculo fundado por su padre Bartolome (hizo una agregación al mismo) , el segundo poseedor fue Ventura y el último su hijo Andrés. Los padres de la mujer de Ventura Francisca Sanjurjo de Andrade se llamaban Domingo García de Andrade que era escribano y Josefa sanjurjo y los padres de Josefa Alberto García y Dominga Sanjurjo, Josefa tenía un hermano que se llamaba Andrés García de Andade. Te escribí un mensaje privado en foros de xenealogía con mi dirección de correo electrónico para poder intercambiar información. Un abrazo

    Niqui
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 6
    Rexistrado: 10 Xul 2014, 00:35

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Niqui » 17 Dec 2016, 01:26

    Busco antepasados de Ana Maria Posee Reboredo, nacida en A Coruña, el 26/07/1824,Parroquia de San Jorge, Libro de Bautismos n. P008880, Folio 47, casada con Jose Maria de Miranda y Osorio, hija de Jose Posee Reboredo y Maria del Carmen Perez de la Parroquia de San Esteban de Sueiro (Culleredo), nieta de Francisco Posse Reboredo y Josefa Gomez, consultados los libros eclesiásticos de Culleredo, no conseguí mas información. Saludos.

    Niqui
    Novo
    Novo
    Mensaxes: 6
    Rexistrado: 10 Xul 2014, 00:35

    Re: Pose-Posse

    Mensaxe por Niqui » 17 Dec 2016, 01:27

    Busco antepasados de Ana Maria Posee Reboredo, nacida en A Coruña, el 26/07/1824,Parroquia de San Jorge, Libro de Bautismos n. P008880, Folio 47, casada con Jose Maria de Miranda y Osorio, hija de Jose Posee Reboredo y Maria del Carmen Perez de la Parroquia de San Esteban de Sueiro (Culleredo), nieta de Francisco Posse Reboredo y Josefa Gomez, consultados los libros eclesiásticos de Culleredo, no conseguí mas información. Saludos.

    Respostar