Froiz / Fraiz

Todo sobor das armas dos persoeiros e as súas liñaxes
Responder
Avatar de Usuario
fairymoon
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 10 Abr 2006, 09:00
Contactar:

Froiz / Fraiz

Mensaje por fairymoon »

Hola, son nova neste foro, e se alguén me pode axudar a atopar o blasón do apelido FROIZ ou FRAIZ, estaría moi agradecida.
Un bico para todos e grazas.... :roll:
Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensajes: 19875
Registrado: 29 Sep 2004, 09:00
Ubicación: Mos

Fraiz

Mensaje por serba »

Por si no lo has visto hay información sobre el apellido Fraiz en
http://www.xenealoxia.org/modules.php?n ... ight=fraiz

En cuanto al escudo de armas, en Heraldaria.com especifican lo siguiente: En azur, tres estrellas, de plata, puestas en faja y en jefe.
Poblada soledad es hoy el mundo.
Avatar de Usuario
Buxan
Mozo
Mozo
Mensajes: 44
Registrado: 26 Jul 2004, 09:00
Ubicación: Lalín

Froiz distinto de Fraíz

Mensaje por Buxan »

Na terra de Deza, provincia de Pontevedra, son moi comúns os dous apelidos, Fraíz e Froiz, confundidos moitas veces, pensando que son o mesmo, pero non é así.

FRAIZ é moito máis abundante en Trasdeza, é dicir cara ó concello de Silleda, e xa figuran individuos con este apelido no século XVI, como foron os posuidores da desaparecida casa de Campo, en Santa Baia de Silleda, entre eles o seu constructor, no 1574, Jerónimo Fraiz, casado con María Fernández de Negreiros, dos que naceu un Rodrigo Fraiz, cónxuxe de dona Antonia Taboada, descendente do pazo de Liñares, en terras de Deza.

FROIZ figura desde moito antes, con persoeiros desta liñaxe xa no século XV, con centro e casa solar no lugar de Porto do Allo, freguesía de Filgueira (concello de Lalín). Deles descenden grande parte das liñaxes fidalgas de Deza. As súas armas, segundo un documento xenealóxico de comezos do século XVII (1603) son "flor de lisas", é dicir, a flor de lis, sen indicar se se trata de unha ou varias, pero posiblemente se refiran a eles moitas pedras armeiras de Deza nas que figuran tres flores de lis. O documento citado publicado en RUBIA ALEJOS, F. e GÓMEZ BUXÁN, C.: "Tocante a los hixosdalgo. Carta de Manuel de Toubes, genealogista dezano del siglo XVII". Anuario de Estudios e Investigación Descubrindo, nº. 2, Lalín, 2000.
Avatar de Usuario
legaria2001
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 300
Registrado: 05 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Pontevedra

Mensaje por legaria2001 »

Hace tiempo que ando en busca de algun dato de Florencio FREIZ/FRAIZ/FROIZ, natural y vecino de Tierra de Montes, seguramente de Soutelo.

Se casó aproximadamente en 1902 con Ramona Fentanes Gutierrez y el matrimonio junto con tres hijos emigraron a Cordoba (Argentina).

No tengo seguridad en el apellido, pues de palabra, me han informado aque era FREIZ, pero no encuentro muchos datos de este apellido en tierra de Montes, por lo que supongo que pueda ser FRAIZ o FROIZ.

Agradeceria cualquier dato al respecto.

Fátima Fentanes
edufraiz
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 27 Nov 2007, 17:30

Re: Froiz / Fraiz

Mensaje por edufraiz »

fairymoon escribió:Hola, son nova neste foro, e se alguén me pode axudar a atopar o blasón do apelido FROIZ ou FRAIZ, estarí­a moi agradecida.
Un bico para todos e grazas.... :roll:

Bom..sou brasileiro, mas meu bisaví´ era da famí­lia Fraiz. Ní£o conheí§o nenhum outro membro da famí­lia Fraiz. Também gostaria de saber como é o brazí£o Fraiz.
Uma vez eu recebi um e-mail falando que esse sobrenome vinha de Santiago de Compostela e que seria de origem alemí¢. Gostaria muito de saber mais sobre este nome que é um mistério para mim. Abraí§o a todos.
Responder