Pazos de Proben

Todo sobor das armas dos persoeiros e as súas liñaxes
Responder
Avatar de Usuario
pazos
Mozo
Mozo
Mensajes: 28
Registrado: 03 Abr 2002, 10:00
Ubicación: Buenos Aires, argentina
Contactar:

Pazos de Proben

Mensaje por pazos »

Hola a todos. ¿habrá algún vecino cerca de la iglesia romanica de Santa Maria de Touron (no tengo claro si es en Cotobade o Pontecaldelas, proximo a Pontevedra) que me pueda describir las armas de pazos de proven que se encuentran en la fachada lateral de esa iglesia, ademas de otros datos, como por ejemplo si las pedras armeras son contemporaneas de la iglesia, si hay enterramientos en su interior, etc.?
Desde ya les quedo agradecido.
SA(L)UDOS
Marcelo
marcelo pazos

http://www.pazos.8m
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Pazos de Probén

Mensaje por daniel_okintos »

Olá.
O apelido Pazos, creo que é, un apelido moi común na Galiza. Outra cousa, e o apelido Pazos de Probén. Os descendentes dos Pazos de Probén, son os Pazos-Figueroa.

A familia Pazos de Probén, son protagonistas de algunhas das xestas e desgracias máis comentadas dos finais do século XV. As servidumes que provocaba a estructura feudal da época, provocou moitas veces que algunhas familias se atoparan entre dous fogos.

Os Pazos de Probén atoparonse entre duas forzas tan poderosas como eran neses tempos, Pedro Alvarez de Soutomaior no seu maior apoxeo de forza militar, e o Arzebispo Alonso II de Fonseca, man dereita de Isabel de Castela e Fernando de Aragón, cando aínda non eran "Reis Católicos".

Éste escudo que che paso dunha páxina WEB de Vigo non é do lugar que tí solicitas. Pero é moi válido para ver as armas da familia. O escudo partido enseña a esquerda mirando frente a pantalla as armas dos pazos de Probén coa espada e demáis simbolos. As armas da dereita son as da familia Fitado.
Imagen
Avatar de Usuario
xaime_
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 13 Ene 2007, 09:00
Contactar:

Mensaje por xaime_ »

Hola:
O escudo que hai na parede da irexa de Touron, non e da misma epoca que a irexa. Pero si e da misma epoca que a sacristia, que a mandou facer o Señor de Pazos de Proben, e que esta pegada a irexa.
Que eu sepa non hai enterramentos no interior da irexa.
A irexa esta no axuntamento de Pontecaldelas.
O escudo que esta na sacristia e esta:
Imagen
Saudos a todos..........................

FUNDACION INTERVIDA

Apadrina un niño. Lo que recibes a cambio no tiene precio.

http://www.intervida.org
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Pedra armeira dos Pazos de Probén.

Mensaje por daniel_okintos »

O escudo que nos ensenha Jaime, e igoalinho a un que está entre os que adornan o exterior das Ruinas de Santo Domingo en Pontevedra.

Eu non son entendido nas armas familiares, pero creo reconhecer o Sol dos Solís, ademáis de que me parece que o Castelo e as ondas son dos Churruchaos, aínda que son moitas as Linhaxes que tenhen torres ou castelos como divisa.

Tamén pode ser o Castelo doutra familia e abaixo del estar as ondas dos Marinho, aínda que no caso dos Marinhos e outras familias vencelhadas a eles, caseque sempre aparecen as pedras armeiras, sostidas pola Serea. Ás veces tamén dentro do escudo aparece éste ser mitolóxico.

Deconhezo a familia que representa o brazo que crava a espada na boca da fera.
Saúdos.

Imagen
Avatar de Usuario
JoseDocampo
Editor
Editor
Mensajes: 437
Registrado: 16 Nov 2003, 09:00
Ubicación: Galiza

Mensaje por JoseDocampo »

Hola:

Quería hacer un aviso: según tengo entendido los escudos que están

en las ruinas de Santo Domingo están sujetos a derechos de imagen y

para la publicación de su fotografía hace falta el permiso del Patronato

del Museo, lo aviso por si acaso.

Un saludo
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Os escudos de Santo Domingo de POntevedra

Mensaje por daniel_okintos »

Moitas Gracias José Docampo.

Está ben a tua indicación. As fotos de escudos que puxen neste Foro, foron tomadas na rúa. Os escudos están fora do recinto pechado.

Non vin ningún letreiro que indicase que as pedras armeiras de fora do edificio ou as fachadas das ruinas de Santo Domingo tinhan dereito de imaxen ou de publicación.

Terei que olhar outra ves, por si acaso. Para evitar problemas tentarei de ve-lo xeito de eliminar as que xa están colocados neste Foro.

Eu, fágome responsable mentras tanto se aparece calqueira perxuizo. Páso o responsable do foro o meu nome, dirección e mai-lo meu DNI.

Saúdos.
Daniel.
Avatar de Usuario
Buxan
Mozo
Mozo
Mensajes: 44
Registrado: 26 Jul 2004, 09:00
Ubicación: Lalín

Mensaje por Buxan »

Non sei moito disto, pero penso que os dereitos de imaxe se refiren, en todo caso, ás labras que estean no interior, e tamén para aquelas actividades que teñan un obxectivo económico, como a realización de postais, carteis, etc., para estes casos creo que incluso en edificios que sexan parte integrante do Patrimonio Nacional hai que solicitar este permiso. No resto dos casos, como este, en que se atopan no exterior das ruínas, e para os traballos de investigación ou a publicación na páxina (como todos sabemos, estes traballos non fan rico a case ninguén) non creo que sexa necesario ningún tipo de permiso, pois entón tampouco poderían saír imaxes (non só fotografía, senón en televisión, por exemplo) das mesmas ruínas de Santo Domingo.

Que quede claro que o que digo non é seguro, pois non son experto, pero teño entendido de sempre que en lugares públicos, como a rúa, non hai moitos límites ó feito de fotografiar estes elementos arquitectónicos, aínda que si ás persoas.

Un saúdo
Responder