Fillos ilexítimos do bispo D. Vasco Mariño

Investigación de xenealoxías
gneves
Novo
Novo

Fillos ilexítimos do bispo D. Vasco Mariño

Mensaje por gneves »

Ola confrades,

Busco información da liñaxe dos Mariños, en concreto da posibilidade de que D. Vasco Mariño, bispo de Ourense no século XIV, tivese fillos ilexítimos dunha súa sobriña Tareixa Rodríguez de Valladares, filla da súa irmá Tareixa López Mariño co seu home Xoán Rodríguez de Valladares, como se di no nobiliario portugués do liñaxista Felgueiras Gayo, onde ten un título de Mariños:
N 8 D. VASCO MARINHO f.º de Pedro Annes Marinho N 7 do § 1 foi Bispo de Ourence teve de sua Sobrinha D. Thereza Rz de Valladares f.ª de sua irmãa D. Tareja Lopes Marinho, e seu m.º João Rz de Valladares N 8 do § 1
9 Pedro Annes Marinho

N 9 PEDRO ANNES MARINHO f.º B. de D. Vasco Marinho N 8 Cazou com Mecia Lopes Taboada f.ª de Fernão Mz de Taboada, e sua m.er Mecia de Fig.do de Riba de Neiva
10 Vasco Marinho

N 10 VASCO MARINHO f.º de Pedro Annes Marinho N 9 cazou com Joanna Lopes Aldão
11 Goncallo Annes Marinho
11 Payo Marinho donde vem alguns de Galiza
11 D. Joanna Marinho
Teño o resto da liñaxe para arriba comprobada con testamentos, outorgamentos, etc., pero é un pouco diferente da que fai este liñaxista, polo que non quero confiar nel cegamente, sen analizar eu mesmo as fontes en que se baseou. E non atopei aínda documento ningún que mencione fillos deste bispo D. Vasco Mariño coa sua sobriña, polo que busco a vosa axuda.

Sei que o Gonzalo Yáñez Mariño do número 11 foi un frade que fuxiu para Portugal no tempo do Gran Cisma de Occidente, sublevándose contra o antipapa de Aviñón, que era apoiado oficialmente en España, e é dito venerábel e beato pola Igrexa Católica, mais non santo. Pero non atopei máis informacións da sua filiación fóra deste nobiliario.

Ademais dise neste nobiliario, na parte que fala da sobriña do bispo, así:
N 8 D. TAREJA LOPES MARINHO f.ª de Pedro Annes Marinho N 7 cazou com João Rodrigues de Valladares f.º de D. Rodrigo Paes de Valladares, e D. Maria Gil 2.ª m.er f.ª de Gil Pires Feijo, e D. Ignez Soares Coelho tt.º de Valladares § 3 N 3
9 Pedro Annes Marinho Destris
9 Estevão Annes S. g.
9 D. Tereza Rz de Valladares q teve de seu Thio D. Vasco Marinho abaixo os f.os q vão no § 2 N 8 esta D. Thereza lhe não da o Conde D. P.º
Pido atención na parte final, que di "esta D. Thereza lhe não da o Conde D. P.º", que significa que o outro liñaxista en que se baseou este, que foi o conde D. Pedro, non lle fai esta filiación, ou sexa, que é unha adición posterior destoutro, pero non cita a fonte donde a sacou, así que me gustaría atoparla.

Son descendente da Xoana Mariño no número 11, irmá do frei Gonzalo Mariño, que tamén pasou a Portugal, e teño esa parte da liñaxe feita ata a min, polo que só me falta este pequeno fragmento que me gustaría comprobar.

Saúdos,
gneves
Responder