Familia Pulleiro

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Familia Pulleiro

Mensaje por Milleiro »

Eu ando na percura dun antepasado meu de 14 xeración: Don Alvaro PULLEIRO y MESÍA, Señor do Coto de Medín en San Estevo de Medín (O PINO), casado con Dona Blanca de TOBAR PIMENTEL, casaron alá polo ano 1549.

Este apelido PULLEIRO é moi raro pola zona da Coruña, e non atopo nengún referente familiar sobre a súa orixe.

Non sei se che sona de telo visto nalgún Libro Sacramental dalgunha parroquia de Redondela ou arredores. É corrente atopar por ahí referencias.

Saudos, grazas.
mesiasgaliza
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Moi perto de Redondela existe o apelido PALLEIRO, ainda que hai moi poucos individuos que se apeliden así pola zona.
No catastro de ensenada de Soutomaior teño a anotación dun GREGORIO PULLEIRO, de 83 anos, viuvo, cun fillo menor de 18 anos e cunha criada. Mais adiante no Real Legos aparece grafiado como PALLEIRO. Isto é o que atopei pola zona de Redondela.
Non creo que o apelido PULLEIRO sexa da zona de Redondela, ainda que me parece habelo visto antes...
Se atopo algo contestoche neste tópico que abro sobre a familia Pulleiro.
Saudos
Avatar de Usuario
maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 379
Registrado: 17 Dic 2004, 09:00

Mensaje por maviac »

Se o antepasado procedía do concello do Pino, a orixe mais probabel do apelido Pulleiro viría dada pola existencia do lugar dese nome que no nomenclátor ven así:
PALAS DE REI (Lugo) San Xusto da Repostería (San Xusto) Pulleiro
Por proximidade xeográfica. Estamos no camiño de Lugo a Santiago. O apelido por outra banda non é tan raro na provincia da Coruña: haino estendido desde Melide a Ordes, Santiago e arredores (40 na guía telefónica)
Cumprimentos
Avatar de Usuario
mesiasgaliza
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 12 Dic 2003, 09:00
Ubicación: Santiago de Compostela (GALIZA)
Contactar:

Alvaro PULLEIRO y MESÍA

Mensaje por mesiasgaliza »

Ao fío do que ti comentas sobre a variación PULLEIRO / PALLEIRO tamén a teño atopado eu en referencia a esta mesma persoa como por exemplo: José Santiago Crespo Pozo en "Blasones y Linajes de Galicia".

Pero estou seguro de que no caso do meu antepasado o apelido real era PULLEIRO ou PULLEYRO. Así aparece nunha Escritura de Dote da "Casa de Torés" (Torés, Leg.1 nº 63 - Arquivo da Casa de Medinacelli ) casa da que descendía a súa muller Dona Blanca de TOBAR PIMENTEL (neta de Don Fernán DÍAZ de RIBADENEIRA, "Señor de Torés")

Tamén atopei abondosa documentación que o menciona no ARQUIVO HISTÓRICO DE GALIZA insistindo nesta variación do apelido, pero sen pistas xenealóxicas.

O historiador Taboada Roca en "Terra de Melide" menciona tamén a este "Señor de Medín" como Alvaro PULLEIRO

Incluso o historiador Salustiano Portela Pazos na súa obra "Galicia en tiempo de los Fonsecas" nomea outro Alvar PULLEIRO do século XV que poidera perfectamente por cronoloxía ser abó do mencionado (é só unha teoría) e que tiña en préstado Terras de Señorío da Igrexa Compostelana a quen rendía preitesía, é dicir, na mesma zona na que viviu meu antepasado, pero sen máis pistas para seguir o fío.

En definitiva hai moitas fontes documentais e bibliográficas, pero non me levan a nada interesante que me poda axudar. Incluso a mesma persoa é nomeada por Eduardo José PARDO de GUEVARA y VALDÉS na súa obra "El Mariscal Pardo de Cela y la Galicia de fines del siglo XV" como Alvaro MESÍA ANDRADE.


A mención a Redondela ven do Pai Crespo Pozo que con respecto a este apelido PULLEIRO / PULLERO só comenta "...Tiñan capillla con enterramento propio na feligresía de San Giao (San Julián) de Piñeiro, con casa solar en Redondela..."

Xosé M. Casal Mesías (Compostela) mesiasgaliza@hotmail.com
Avatar de Usuario
mesiasgaliza
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 12 Dic 2003, 09:00
Ubicación: Santiago de Compostela (GALIZA)
Contactar:

Mensaje por mesiasgaliza »

Cando falo de que é raro na zona, me refiro evidentemente ao periodo de búsqueda (periodos dos séculos XV ao XVII) non á actualidade. A min os datos actuais me din moi pouco, só son referentes demográficos actuais.
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Pulleiro

Mensaje por Milleiro »

Na miña base de datos de Redondela non atopei nada, e mais, o apelido Palleiro aparece en Redondela no século XIX.

Mirando en:

http://www.consellodacultura.org/mediat ... ago_II.pdf

Falase dun Vasco Pulleiro o 19.10.1604, en Compostela nos protocolos notariais de Pedro Diaz de Valdivieso nº1082 fº268r do AHUS "Contrado entre Fernando Alvarez de Rebellon, bordador, e Juan de Insuela"...aparece tamén en 1605.

Pedro Diaz Palleiro, 24 de Setembro de 1624, Protocolos de Antonio Sanchez Pulleiro nº1799 fº19r, "Escritura de venda de Benito da Mata, que lle fixo Pedro Diaz Pulleiro"

Mais informacion antiga sobre persoas co apelido Pulleiro:
http://www.consellodacultura.org/mediat ... iago_I.pdf
Juan Pablo

Mensaje por Juan Pablo »

HOla me llamo Juan Pablo Pulleiro y vivo en Buenos Aires Argentina
Mi mail es nauj@uol.com.ar
Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensajes: 19875
Registrado: 29 Sep 2004, 09:00
Ubicación: Mos

PULLEIRO

Mensaje por serba »

ANTONIO SÁNCHEZ PULLEIRO

Escribano. Consta que trabaja en Santiago el 6/3/1624

[D. Pablo Pérez Constanti: Notas viejas galicianas. -Página 140- (del capítulo 'Venta y manumisión de esclavos').
Poblada soledad es hoy el mundo.
Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensajes: 19875
Registrado: 29 Sep 2004, 09:00
Ubicación: Mos

PULLEIRO

Mensaje por serba »

En Blasones y Linajes de Galicia, tenemos a José Sánchez Pulleiro, n. en 1744 en su casa de Merza, murió en 1790.
A D.ª Catalina López Pulleiro y Leira, casada con D. Gregorio Sánchez de Somoza y Ojea... etc.

Tomo V
PULLEIRO/SÁNCHEZ/CASA DE CERCIO; LÍNEA DE D. FRANCISCO JAVIER SÁNCHEZ CANTÓN... [Lalín], p. 31

Tomo III
Sobre los López Pulleiro, p. 212
Poblada soledad es hoy el mundo.
ayelen pulleiro

Re: Familia Pulleiro

Mensaje por ayelen pulleiro »

sos de apellido pulleiro vivimos en argentina. nuestros abuelos vinieron de españan en barco
queriamos saber si podriamos llegar a ser familiares de ustedes
contesten por favor
dliches
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 19 Mar 2008, 22:35

Mensaje por dliches »

hola, soy de valencia y me apellido pulleiro. Mi familia es de una aldea cerca de bertamirans.

No conozco a muchos de mis familiares, tengo una foto muy antigua por ahí­. Alguno es de la zona? Pidanme el mail por mensaje privado, gracias.

-dani
xiada
Novo
Novo
Mensajes: 5
Registrado: 24 Jun 2008, 10:06

BUSCANDO ANTEPASADOS

Mensaje por xiada »

HOLA!

Yo tambien me apellido Pulleiro , y estoy tratando de hacer mi arbol genealogico. Por ahora solo he conseguido llegar a mi bisabuelo Tomas Pulleiro Vazquez pero estoy tratando de seguir hacia arriba. Yo soy de Santiago , si alguien tiene alguno tiene informacion os agradezco me comuniqueis.
Por cierto todavia no he conseguido saber la procedencia de mi apellido.
Gracias a todos
Responder