Silvestre Martínez de Araujo

Investigación de xenealoxías
Responder
Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 248
Registrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Silvestre Martínez de Araujo

Mensaje por Tito11 »

Silvestre Martínez de Araujo, viveu a cabalo dos s. XVII e XVIII na vila de Padrón, era notario e familiar do Santo Oficio, e estaba casado con Dª Ana Bermúdez de Castro e Seares.
Pois ben seus pais eran Pedro Martínez e Margarita Montero de Araujo. ¿De onde eran? e sobre todo ¿Que ascendencia tiñan?...
Samuel c o castro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 182
Registrado: 15 Jun 2009, 13:24

Re: Silvestre Martí­nez de Araujo

Mensaje por Samuel c o castro »

Tito11 escribió:Silvestre Martí­nez de Araujo, casado con Dª Ana Bermúdez de Castro e Seares
Prezado Tito,

Infelizmente ní£o tenho dados para lhe fornecer do casal referido. Caso descobrires a ascendíªncia dela, peí§o sua gentileza de me informar, pois também tenho interesse nesses dados.

Antecipo agradecimentos. Fraterno abraí§o.

Samuel de Castro
Intereí§o-me por dados genealógicos de todos os ramos da famí­lia Castro.
Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensajes: 19875
Registrado: 29 Sep 2004, 09:00
Ubicación: Mos

Mensaje por serba »

Hola:

En el año 1674 tengo localizada a una Ana Bermúdez de Castro que era de Gondar, Pontevedra.
Hija de Dominga López de Lemos y de Antonio Bermúdez Arias Aldao.

No tengo ningún dato más de Ana Bermúdez de Castro, aunque si te fijas en los apellidos, su padre: Antonio, tal vez fuese Bermúdez de Castro, siendo Arias Aldao, tal vez, apellidos maternos.

Me interesaban datos de Dominga López de Lemos, no de Ana.

Si se trata de la misma que buscas, tal vez con los datos de la filiación de ella puedas encontrar algo más. Recuerdo algún Montero, de Pontevedra, pero no he tomado notas, también varios Monteiro, aunque parece que prevalecía la primera forma de escribirlo.


Saludos
Poblada soledad es hoy el mundo.
Samuel c o castro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 182
Registrado: 15 Jun 2009, 13:24

Mensaje por Samuel c o castro »

serba escribió:Ana Bermúdez de Castro[/b][/i] que era de Gondar, Pontevedra. Hija de Dominga López de Lemos y de Antonio Bermúdez Arias Aldao.
Me interesaban datos de Dominga López de Lemos, no de Ana.
Prezado Serba,

Infelizmente ní£o tenho dados da Dominga Lópes de Lemos.

O apelido Castro da Ana que citaste, realmente é mais provável que seja pelo lado do pai Antí´nio, que provavelmente viria de uma linha Bermudez de Castro.

Caso descobrires a ascendíªncia do Antonio Bermudez Arias Aldí£o, peí§o sua gentileza de me informar.

Antecipo agradecimentos. Fraterno abraí§o.

Samuel de Castro
Intereí§o-me por dados genealógicos de todos os ramos da famí­lia Castro.
Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 248
Registrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaje por Tito11 »

Hola Serva.
Creo que non se trata da mesma persoa. Refirome a Ana Bermúdez de Castro e Seares, ou Ana de Castro e Seares, filla de Benito de Castro e Gosende e Maria Garcia de Seares.
Do seu matrimonio con Silvestre Martínez de Araujo tiveron varios fillos entre os que se conta:
Jacinta Martínez de Castro, q c c un González de Cordoba da vila de Rianxo, e tiveron por fillo un que foi colexial de Fonseca..
José Martínez de Castro, colexial de Fonseca.
Fabrique, ou Federico Antonio Martínez de Araujo, coengo en Santa María de Iria
¿? Martinez de Castro que foi coengo en Santiago.

Pois ben a min interesame os ascendentes do apelido Martínez para comprobar si estan relacionados con outra rama, que co paso do tempo adcedeu os beneficios eclesiasticos fundados por Fabrique.
Consultei en PARES o espediente de limpeza de Sangue da Inquisición, de Silvestre Martínez de Araujo, pero non consta na base de datos.
Consultando en Linajes Galicianos, sei que os pais del eran da vila de Padrón...
Responder